Carlos calls his boss in the morning: Ey, boss i no come work today I really sick. I got headache, stomach ache, my legs hurt I no work today. The boss says: You know Carlos I really need you today. When I feel like this I go to my wife and tell her to give me a blowjob. That makes me feel better and I can go to work. You should try that. 2 hours later Carlos calls: Boss, I do what you say and I feel great, I'll be at work soon. And by the way, you got nice house.


——————————————- ————————————-

An old cowboy went to a bar and ordered a drink. As he sat sipping his whiskey, a young lady sat down next to him. She turned to the cowboy and asked, “Are you a real cowboy?” He replied, “Well, I've spent my whole life on the ranch, herding horses, mending fences, and branding cattle, so I guess I am.” She said, “I'm a lesbian. I spend my whole day thinking about women. As soon as I get up in the morning, I think about women; when I shower, watch TV, eat, whatever, everything seems to make me think of women.” A little while later, a man sat down next to the old cowboy and asked, “Are you a real cowboy?” He replied, “I always thought I was, but I just found out I'm a lesbian”


—————————————- —————————————-

Maður nokkur var á gangi meðfram ströndinni þegar hann rekst á flösku í fjöruborðinu. Maðurinn tekur upp flöskuna og þurkar af henni, og upp kemur þessi rosa andi og segir “Fyrir að frelsa mig mun ég veita þér eina ósk” Maðurinn sem er hamingjusamlega giftur og vel stæður ákveður að gera eitthvað gott fyrir Ísland og segir “ég vill að þú byggir varanlega brú á milli Íslands og Evrópu” Andinn missti gjörsamlega andlitið og sagði síðan“ ertu eitthvað verri, ég mundi þurfa að byggja risa stólpa sem þyrftu að ná alla leið niður á fast berg og ég þyrfti að safna milljónum tonna af sementi og ég mundi eyða restinni af æfi minni við að viðhalda þessu. Ég er hræddur um að þú verðir að óska þer einhvers annars” Þá segir maðurinn “Hmmm gefðu mér þá visku til að skilja konur” Þá segir andinn “Eina akrein eða tvær”!!!


————————————————- ——————————-

Yngsti sonurinn spyr móður sína, “ Er í lagi að hafa tippi?” Mamman svarar hissa, “Já auðvitað, af hverju spyrðu?” Strákurinn svarar, “Út af því að bróðir minn er inn á klósetti að reyna tosa sinn af”.


——————————————– ————————————

Kona fór til læknis og sagði honum að hún gæti ekki fengið manninn sinn til að gera það með henni. Læknirinn lætur hana fá pillur og segir henni að gefa honum eina með kvöldmatnum ef hún vilji fá kynlíf. Strax sama kvöld læðir hún einni pillu í matinn hans og það er eins og við manninn mælt, þau gerðu það um kvöldið og það var jafnvel betra heldur en það hafði verið. Næsta kvöld ákvað hún að gefa honum fjórar pillur, það kvöld var ótrúlegt, hún hafði aldrei upplifað annað eins. Kvöldið eftir gaf hún honum átta pillur, hann stökk á hana strax eftir matinn og hætti ekki fyrr en upp undir morgun. Hún var svo ánægð að hún ákvað að gefa honum allar pillurnar næst, þannig að um kvöldið sturtaði hún úr pilluglasinu út í súpuna hjá honum. Tveim dögum seinna kemur sonur hennar til læknisins og segir, “læknir, hvað gerðir þú eiginlega við pabba? Mamma er dáin, systir mín er ólétt, ég er að drepast í rassinum og pabbi hleypur um allt hús kallandi ”hérna kisi, kisi, kisi“


——————————————- ————————————-

A man suspected his wife was seeing another man, so he hired the famous
Chinese detective, Chen Lee, to watch and report any activities while
he was gone. A few days later, he received this report:

MOST HONORABLE SIR:

YOU LEAVE HOUSE
I WATCH HOUSE
HE COME TO HOUSE. I WATCH.
HE AND SHE LEAVE HOUSE. I FOLLOW.
HE AND SHE GO IN HOTEL. I CLIMB TREE.
I LOOK IN WINDOW.
HE KISS SHE. SHE KISS HE.
HE STRIP SHE. SHE STRIP HE.
HE PLAY WITH SHE. SHE PLAY WITH HE.
I PLAY WITH ME. I FALL OUT OF TREE. I NOT SEE.

NO FEE,

CHEN LEE.


——————————————— ———————————–

There was a German, an Italian and a Hafnfirdingur on death row.
The warden gave them a choice of three ways to die:
1) to be shot 2) to be hung 3) to be injected with the A.I.D.S. virus.
So the German said, ”Shoot me right in the head.“ (Boom, he was dead instantly). Then the Italian said, ”Just hang me.“ (Snap, he was dead.) Then the Hafnfirdingur said, ”Give me some of that AIDS stuff.“ They gave him the shot, and the Hafnfirdingur fell down laughing. The guards looked at each other and wondered what was wrong with this guy. Then the Hafnfirdingur said ”Give me another one of those shots,“ so the guards did. Now he was laughing so hard, tears rolled from his eyes and he doubled over. So finally the warden said, ”What the hell is wrong with you?“ The Hafnfirdingur replied, ”You guys are so stupid…..
I'm wearing a condom."
Dabbi…